Kampania outdoorowa

 

Kampania na ulicach i w komunikacji miejskiej

 

W ramach kampanii w dniach 4-10 października 2021 r. w Warszawie przeprowadzono kampanię outdoorową, skierowaną do osób przemierzających ulice stolicy.

W centrum Warszawy na 32 spektakularnych ekranach LED, w tym na największym, mierzącym 165m2 ekranie przy Pl. Unii Lubelskiej emitowany był 30-sekudowy spot, zwracający uwagę na problem stresu cyfrowego i zachęcający do oderwania się od technologii.

 

https://www.ciop.pl/CIOPPortalWAR/file/93229/kampania-outdoorowa-film.mp4

 

Dodatkowo na 16 ekranach LED na terenie Dworca Centralnego ukazała się wirtualna wystawa plakatów na temat bezpieczeństwa pracy, zwracająca uwagę na przeciążenie pracą przy komputerze oraz zaburzenie równowagi praca-czas wolny. Na wystawie prezentowanych jest 10 plakatów pochodzących z 4 edycji konkursu na plakat bhp, autorstwa: Katarzyny Czapskiej, Petera Javorika, Marty Małgorzaty Kondratowskiej, Marka Osmana, Grzegorza Myćka, Dominiki Godlewskiej, Macieja Mytnika, Łukasza Mesjasza, Przemysława Paliwody.

 


https://www.ciop.pl/CIOPPortalWAR/file/93232/wystawa-wirtualan-cz3.mp4

 

W dniach 18-24 października 2021 r. w Poznaniu na ekranach LCD w 145 autobusach i tramwajach będzie wyświetlany 30-sekundowy spot zwracający uwagę na problem stresu cyfrowego i zachęcający do zachowania równowagi cyfrowej.

 

Fot. www.ztm.poznan.pl