AKTUALNOŚCI KAMPANII |
Wprowadzenie do tematyki kampanii |
Zalecenia Rezolucji Parlamentu Europejskiego |
Wskazówki dla pracowników |
Stres cyfrowy - definicja, źródła i konsekwencje |
Cele kampanii |
Kierunki i formy realizacji działań kampanii |
Jak zostać PARTNEREM kampanii ? |
Partnerzy kampanii |
MATERIAŁY KAMPANII |
Materiały dla mediów |
Kampania outdoorowa |
Konferencja STRES CYFROWY |
Webinaria STRES CYFROWY |
Kampania na ulicach i w komunikacji miejskiej
W ramach kampanii w dniach 4-10 października 2021 r. w Warszawie przeprowadzono kampanię outdoorową, skierowaną do osób przemierzających ulice stolicy.
W centrum Warszawy na 32 spektakularnych ekranach LED, w tym na największym, mierzącym 165m2 ekranie przy Pl. Unii Lubelskiej emitowany był 30-sekudowy spot, zwracający uwagę na problem stresu cyfrowego i zachęcający do oderwania się od technologii.
https://www.ciop.pl/CIOPPortalWAR/file/93229/kampania-outdoorowa-film.mp4
Dodatkowo na 16 ekranach LED na terenie Dworca Centralnego ukazała się wirtualna wystawa plakatów na temat bezpieczeństwa pracy, zwracająca uwagę na przeciążenie pracą przy komputerze oraz zaburzenie równowagi praca-czas wolny. Na wystawie prezentowanych jest 10 plakatów pochodzących z 4 edycji konkursu na plakat bhp, autorstwa: Katarzyny Czapskiej, Petera Javorika, Marty Małgorzaty Kondratowskiej, Marka Osmana, Grzegorza Myćka, Dominiki Godlewskiej, Macieja Mytnika, Łukasza Mesjasza, Przemysława Paliwody.
https://www.ciop.pl/CIOPPortalWAR/file/93232/wystawa-wirtualan-cz3.mp4
W dniach 18-24 października 2021 r. w Poznaniu na ekranach LCD w 145 autobusach i tramwajach będzie wyświetlany 30-sekundowy spot zwracający uwagę na problem stresu cyfrowego i zachęcający do zachowania równowagi cyfrowej.
Fot. www.ztm.poznan.pl