Warszawa, dnia 29.01.2019 r.
Informacja o wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę i montaż mebli biurowych i laboratoryjnych
Zamawiający, zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986), zwanej dalej „ustawą Pzp”, informuje, że w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę i montaż mebli biurowych i laboratoryjnych, dokonał czynności wyboru najkorzystniejszych ofert złożonych na poszczególne części zamówienia. W przedmiotowym postępowaniu złożono siedem ofert.
Zamawiający dokonał oceny złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu. Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się kryterium cena oraz okres gwarancji:
Część 1 zamówienia
Nr oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy
Streszczenie spełniania warunków udziału w postępowaniu i oceny ofert
Punktacja w kryterium cena brutto
Punktacja w kryterium okres gwarancji
Łączna liczba uzyskanych punktów
1
TRONUS POLSKA sp. z o.o.
ul. Ordona 2A
01-237 Warszawa
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferta nie podlega odrzuceniu
74,34
10
84,34
3
JARD sp. z o.o.
Al. Na Skarpie 21/11
00-488 Warszawa
90
100
7
Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół CEZAS sp. z o.o.
Al. Solidarności 15
15-751 Białystok
68,17
78,17
Część 2 zamówienia
2
MATRIX INFRALAB sp. z o.o. sp. k.
ul. Nowopogońska 1
41-200 Sosnowiec
75,01
85,01
4
TAWO Tadeusz Flieger
ul. Grochowska 12
60-277 Poznań
5
KOETTERMANN sp. z o.o.
ul. Szamocka 8
01-748 Warszawa
64,84
74,84
6
DCD Lab sp. z o.o. sp. k.
ul. Mosińska 9
62-060 Stęszew
74,71
84,71
65,83
75,83
Zamawiający informuje o odrzuceniu oferty firmy TRONUS POLSKA sp. z o.o., ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy Pzp oraz art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp - w Części 2 zamówienia.
Uzasadnienie prawne:
Na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp Zamawiający wyklucza Wykonawcę: TRONUS POLSKA sp. z o.o., ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, gdyż Wykonawca nie wykazał spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej i dalej odrzuca ofertę Wykonawcy, zgodnie z art. 24 ust. 4 oraz art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Uzasadnienie faktyczne:
W celu oceny zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający określił, w Rozdziale 6 SIWZ – Warunki udziału w postępowaniu i podstawy wykluczenia, następujący warunek udziału: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczenia okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dla Części 2 zamówienia - co najmniej 1 dostawę mebli laboratoryjnych o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto i przedstawi dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane lub są wykonywane należycie (forma referencji). Na potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp (na wezwanie Zamawiającego) Wykonawca złożył wykaz dostaw oraz referencje, z których wynika, że Części 2 zamówienia wykonał: dostawę mebli w tym mebli laboratoryjnych na rzecz Zamawiającego: TRONUS DEUTSCHLAND GmbH, Am Klinikum 7, 02828 Gorlitz. Mając powyższe na uwadze, Zamawiający w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp wezwał Wykonawcę do uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu, tj. dokumentów które jednoznacznie potwierdzą realizację dostawy mebli laboratoryjnych w formie protokołu odbioru oraz faktury. W wyznaczonym terminie Wykonawca nie złożył wymaganych dokumentów, tym samym nie wykazał więc spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania zdolności technicznej lub zawodowej.
Na podstawie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz kryterium oceny ofert Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszych ofert, złożonych na poszczególne części zamówienia:
Część 1 zamówienia – JARD sp. z o.o., Al. Na Skarpie 21/11, 00-488 Warszawa;
Część 2 zamówienia – TAWO Tadeusz Flieger, ul. Grochowska 12, 60-277 Poznań.
Wykonawcy złożyli najkorzystniejsze oferty na poszczególne części zamówienia i uzyskali najwyższą liczbę punktów w kryterium oceny ofert.
W związku z powyższym Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp umowy na poszczególne części zamówienia mogą zostać podpisane z wybranymi Wykonawcami, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.