O Instytucie
Najważniejsze informacje
Plan Równości Płci
Zamówienia publiczne
Zamówienia Publiczne - Platforma Zakupowa
Zamówienia Publiczne Archiwalne
Zapytania ofertowe
Zapytania Ofertowe - Platforma Zakupowa
Zapytania Ofertowe Archiwalne
BIBLIOTEKA
Praca w CIOP-PIB
Działalność naukowa
Wydarzenia
Konferencje i seminaria
Targi i wystawy
Wydarzenia inne
Komunikaty Międzyresortowej Komisji ds. NDS/NDN
Kampania 2024 "Pracuję głosem"
Kampania 2023-2024 "Chroń siebie i innych – noś półmaskę"
Kampania 2023 "Serce do pracy"
Kampania 2022 "Mikrofirma – MAXI BHP"
Europejska Kampania Informacyjna 2020-2022 "Dźwigaj z głową"
Kampania 2021 "STRES CYFROWY"
Kampania społeczna 2020 "Aktywni w pracy"
Kampania społeczna 2019 "Moda na bezpieczeństwo"
Kampania społeczna 2018 "PRACA odmładza"
Europejska Kampania 2018-2019 "Substancje niebezpieczne pod kontrolą"
Kampania społeczna 2017 "Bezpiecznie od początku"
Europejska kampania 2016-2017 "Bezpieczni na starcie, zdrowi na mecie"
Konkurs na plakat bezpieczeństwa pracy
Ogólnopolski Konkurs Poprawy Warunków Pracy
Konkursy fotograficzne i filmowe
Światowy Dzień BHP - 28 kwietnia
Oferta
Badania, wzorcowanie i inne usługi
Badania biegłości
Bezpieczeństwo Pracy - Nauka i Praktyka
Podstawy i Metody Oceny Środowiska Pracy
Książki, broszury
Plakaty BHP
Certyfikacja Osób i Jednostek Edukacyjnych
Edukacja i szkolenia
Aktualna oferta edukacyjna
Serwis słuchaczy studiów podyplomowych
Przepisy BHP
Przepisy powszechnie obowiązujące
Przepisy szczegółowe
Nowości prawne w zakresie BHP
Umowy międzynarodowe
Prawna ochrona pracy
Praca w szczególnych warunkach i o szczególnym charakterze
Prawne aspekty BHP
Komentarze
BHP Info
Serwisy podstawowe BHP
switchLink
switchLink2
yearLink
orderLink
Zamówienia publiczne
Wykaz
2022
2021
2020
2009
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
Niezakończone
Zakończone
EZ/ZP-20/2009, 2009-12-16, Sprzedaż z dostarczeniem do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych.
EZ/ZP-nn/2009, 2009-12-09, Wykonywanie prac porządkowych w pomieszczeniach biurowych, laboratoryjnych oraz pozostałych wnętrzach budynku Centralnego Instytutu Ochrony Pracy - Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie, przy ul. Czerniakowskiej 16, w terminie od 1.01.2010 r. do 31.12.2010 r.
EZ/ZP-18/2009, 2009-11-25, Wykonanie robót budowlanych, obejmujących remont klatki schodowej wraz z osadzeniem parapetów i remont laboratorium 411 w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Czerniakowskiej 16, a także obejmujących przebudowę pomieszczeń po zdemontowanym transformatorze na pomieszczenia laboratoryjne i pomalowanie pomieszczenia węzła cieplnego w Zakładzie Ochron Osobistych Instytutu w Łodzi, przy ul. Wierzbowej 48
TW/ZP-16/2009, 2009-11-09, Przygotowanie do druku, wydrukowanie metodami poligraficznymi i oprawienie czasopism, wydawnictw zwartych i materiałów informacyjnych określonych w załącznikach nr 6.1. do 6.6. (Części 1 do 6) do SIWZ znak: TW/ZP- 16/2009.
TA/ZP-15/2009, 2009-10-21, Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego generatora nanocząstek z wyposażeniem wraz z zainstalowaniem i uruchomieniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, sprawdzeniem poprawności jego funkcjonowania oraz przeszkoleniem czterech pracowników Zamawiającego w zakresie jego obsługi, zgodnie z SIWZ znak: TA/ZP-15/2009.
TO/ZP-14/2009, 2009-10-15, Zakup w prenumeracie na 2010 rok czasopism zagranicznych i polskich, włącznie z zapewnieniem dostarczenia tych czasopism do siedziby Zamawiającego w cyklach wydawniczych przyjętych przez wydawców, obsługi celno-importowej w przypadku czasopism zagranicznych oraz realizacji reklamacji w systemie "on-line" lub telefonicznie.
EZ/ZP-12/2009, 2009-09-23, Sprzedaż, dostarczenie, zainstalowanie, uruchomienie i sprawdzenie poprawności funkcjonowania systemu telekomunikacyjnego złożonego z fabrycznie nowej centrali telefonicznej wraz z wyposażeniem (zestaw komputerowy i aparaty systemowe) oraz świadczenie przez okres trzech lat usług telekomunikacyjnych (telefonicznych i faksowych), określonego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia znak: EZ/ZP-12/2009.
CE/ZP-8/2009, 2009-07-31, Przygotowanie do druku i wydrukowanie technikami poligraficznymi pięciu pozycji materiału edukacyjnego pn. "Bezpieczeństwo i ochrona człowieka w środowisku pracy", w formie książek, zgodnie z SIWZ znak: CE/ZP-8/2009.
EZ/ZP-7/2009, 2009-07-29, Wykonanie prac porządkowych w pomieszczeniach biurowo-laboratoryjnych i pomocniczych Zakładu Ochron Osobistych Zamawiającego, z siedzibą w Łodzi przy ul. Wierzbowej 48 oraz na terenie posesji przed budynkami i na chodnikach przed posesją od strony ul. Wierzbowej, przy użyciu urządzeń, środków czystości i środków konserwacyjnych Wykonawcy, zgodnie z SIWZ znak: EZ/ZP-7/2009.
TA/ZP-13/2009, 2009-07-20, Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowej sondy natężeniowej do szerokopasmowego pomiaru natężenia dźwięku, niezależnie w trzech kierunkach, na podstawie pomiaru ciśnienia akustycznego oraz prędkości cząstek powietrza, zgodnie z SIWZ znak: TA/ZP-13/2009.
EZ/ZP-11/2009, 2009-07-15, Zakup samochodu osobowego o parametrach i cechach szczegółowo określonych w Załączniku nr 5 do SIWZ znak: EZ/ZP-11/2009.
TA/ZP-6/2009, 2009-06-29, Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowej wagi mikroanalitycznej z wyposażeniem, wraz z jej zainstalowaniem i uruchomieniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, sprawdzeniem poprawności jej funkcjonowania oraz przeprowadzeniem szkolenia dla czterech pracowników Zamawiającego w zakresie jej obsługi, zgodnie z SIWZ znak: TA/ZP-6/2009.
TA/ZP-3/2009, 2009-05-20, Dostawa sprzętu komputerowego z urządzeniami peryferyjnymi i oprogramowaniem, a także instalacja, skonfigurowanie i przetestowanie ww. sprzętu w siedzibie Zamawiającego
Opis
Ogłoszenie
Wynik
EZ/ZP-11/2009, 2009-07-15, Zakup samochodu osobowego o parametrach i cechach szczegółowo określonych w Załączniku nr 5 do SIWZ znak: EZ/ZP-11/2009.
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO na Zakup samochodu osobowego o parametrach i cechach szczegółowo określonych w Załączniku nr 5 do SIWZ znak: EZ/ZP-11/2009.
Przedmiotem zamówienia jest zakup samochodu osobowego.
Centralny Instytut Ochrony Pracy - Państwowy Instytut Badawczy informuje, że rozpoczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.), zwanej dalej „Ustawą”, na zakup samochodu osobowego o parametrach i cechach szczegółowo określonych w Załączniku nr 5 do SIWZ znak: EZ/ZP-11/2009.
Symbol Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 34110000-1. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamówienie należy zrealizować:
w terminie do
trzech
tygodni od dnia podpisania umowy.
Warunki ogólne:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy:
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy.
Warunki szczególne:
Wykonawca powinien zaakceptować projekt umowy (stanowiący Załączniku nr 5), na formularzu ofertowym.
W przypadku, gdy oferowany samochód był użytkowany, Wykonawca powinien przedstawić opinię rzeczoznawcy samochodowego, potwierdzającą jego aktualny stan techniczny, określającą w szczególności jego procentowe zużycie, sporządzoną nie później niż czternaście dni przed terminem składania ofert, określonym w pkt 12.2 SIWZ.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt 7 Specyfikacji oświadczeń i dokumentów, wg formuły „spełnia - nie spełnia”.
Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych i szczegółowych, określonych w pkt 6.1. i 6.2. SIWZ Wykonawcy winni przedstawić w ofercie niżej wymienione dokumenty:
Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 Ustawy, na formularzu stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 24. ust.1 i 2 Ustawy, na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Aktualne zaświadczenie od właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego; powyżej określone zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą.
Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością w przypadku, gdy cena oferty przekracza dwukrotną wysokość kapitału zakładowego spółki, winien złożyć oświadczenie zarządu spółki wraz z kopią uchwały Zgromadzenia Wspólników, potwierdzające - zgodnie z art. 230 Kodeksu spółek handlowych - odpowiednie umocowanie zarządu do złożenia oferty chyba, że upoważnienie do złożenia oferty wynika z umowy spółki.
W przypadku gdy oferowany samochód był użytkowany należy przedstawić oryginał dokumentu opinii rzeczoznawcy samochodowego, potwierdzającej aktualny stan techniczny oferowanego samochodu, określającą w szczególności jego procentowe zużycie, sporządzoną nie później niż czternaście dni przed terminem składania ofert, określonym w pkt 12.2 SIWZ.
Dokumenty określone w pkt 3 – 6 winny być złożone w formie oryginału lub odpisu, wypisu, wyciągu lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem.
Ponadto Wykonawca powinien wraz z ofertą złożyć:
Oświadczenie na temat czasu związania Ofertą - na Formularzu Ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.
Oświadczenie o akceptacji projektu umowy (stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ) - na Formularzu Ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.
Załącznik nr 5 do SIWZ, w którym Wykonawca podaje następujące informacje:
Marka oferowanego samochodu,
Model i typ oferowanego samochodu,
Faktyczne parametry oferowanego samochodu (nie niższe niż wymagane)
Inne istotne informacje dot. oferowanego samochodu (zgodne z SIWZ).
Dokument potwierdzający wniesienie wadium, w formie zgodnej z wymogami określonymi w punktach 10.5 i 10.6 SIWZ.
Zabezpieczenie oferty - wadium.
Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości
5.000,00 zł.
Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania.
Wadium może być wniesione najpóźniej wraz z upływem terminu składania ofert w formach dopuszczonych Ustawą (art. 45 ust. 6), w zależności od wyboru Wykonawcy, tj. w postaci:
pieniężnej;
poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
gwarancji bankowych;
gwarancji ubezpieczeniowych;
poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275 ze zm.).
Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść na konto
Banku PKO SA, Odział w Warszawie ul. Jasna 1, nr 95 1240 6247 1111 0000 4975 9963
, przy czym o uznaniu, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego, tj. najpóźniej przed godz. 1100 w dniu otwarcia ofert. Oryginał dokumentu bankowego potwierdzającego wpłatę wadium w pieniądzu lub kserokopię tego dokumentu poświadczoną przez osobę podpisującą ofertę, należy dołączyć do oferty.
Wadium wnoszone w postaci poręczenia, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, winno być wystawione na druku wystawcy i określać wierzytelność, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem, oryginał tego dokumentu należy dołączyć do oferty.
Gwarancja musi także zawierać zapisy dotyczące:
czasu trwania,
zasad wygaśnięcia,
możliwości cesji na rzecz strony trzeciej.
Okres ważności gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą.
Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w Ustawie
Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku gdy:
odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
zawarcie umowy staje się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Oferenta.
Wadium wpłacone w pieniądzu zostanie zwrócone Wykonawcom wraz z odsetkami, wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym były przechowywane, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy.
Gwarancja należytego wykonania umowy.
Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia gwarancji należytego wykonania umowy.
Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokona powołana przez Dyrektora Centralnego Instytutu Ochrony Pracy - Państwowego Instytutu Badawczego Komisja, przez porównanie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów z wymaganiami określonymi w SIWZ. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Opis kryteriów
Cena - 100%
Sposób dokonywania oceny:
Kryterium ceny będzie rozpatrywane na podstawie ceny podanej przez Wykonawcę w ofercie. Wykonawca, który przedstawi najniższą cenę w ofercie otrzyma maksymalną liczbę punktów, tj. 100 pkt. Pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej, stosownie do poniżej zamieszczonego wzoru. Stosowana punktacja 0-100 pkt. Dla cen wyższych od ceny najniższej liczba punktów obliczana będzie w następujący sposób: Cena min. w zbiorze ofert Liczba punktów = ---------------------------------- x 100 Cena ofertowa
Termin związania ofertą wynosi 30 dni SIWZ można otrzymać w pokoju nr 327.
SIWZ do pobrania w formacie PDF
Oferty należy składać w Kancelarii, w pok. 335 do dnia 22 lipca 2009 r., do godz. 10
00
.
Warszawa, dnia 15.07.2009 r.
Nr sprawy: EZ/ZP-11/2009
Nr ogłoszenia: