Misją Instytutu jest dzialalność naukowo-badawcza prowadząca do nowych rozwiązań technicznych i organizacyjnych użytecznych w kształtowaniu warunków pracy zgodnych z zasadami bezpieczeństwa pracy i ergonomii oraz ustalanie podstaw naukowych do właściwego ukierunkowywania polityki społeczno-ekonomicznej państwa w tym zakresie.
|
Cele kampanii |
Kierunki działań kampanii |
Bezpieczeństwo aktywności pozazawodowych |
Bezpieczeństwo podczas uprawiania sportu |
Materiały kampanii |
Jak zostać partnerem kampanii ? |
Plakaty bezpieczeństwa pracy |
Partnerzy kampanii |
Kalendarium kampanii |
Działania partnerów |
Konferencja w Kaliszu |
Seminarium w Choroszczy |
Program Litex PROMO Sp. z o.o. skierowany do pracowników
W ramach kampanii społecznej MODA NA BEZPIECZEŃSTWO firma Litex PROMO Sp. z o.o. prowadził program, którego celem jest zachęcenie pracowników do zwracania uwagi oraz zgłaszania zagrożeń spotykanych w pracy oraz w życiu prywatnym. Program jest realizowany w formie konkursu, a dla trzech pracowników z pierwszych miejsc Zarząd Spółki ufunduje nagrody rzeczowe.
Plakat wyróżniony w 17. edycji konkursu na plakat bezpieczeństwa pracy pn. „Kultura pracy”.
Autor: Artur Mytnik