Badanie rynku wybranych środków ochrony |
Analiza rynku - AGENDA |
Światowy rynek środków ochrony |
Rynek środków ochrony w Unii Europejskiej |
Sektory zastosowań środków ochrony indywidualnej i środków ochrony zbiorowej a zatrudnieni w warunkach zagrożenia w Polsce |
Wypadki przy pracy |
Charakterystyka dostawców wybranych środków ochrony indywidualnej |
Charakterystyka dostawców wybranych środków ochrony zbiorowej |
Poziom konkurencyjności na rynku dostawców - Środki ochrony indywidualnej |
Poziom konkurencyjności na rynku dostawców - Środki ochrony zbiorowej |
Charakterystyka odbiorców wybranych środków ochrony indywidualnej |
Charakterystyka odbiorców wybranych środków ochrony zbiorowej |
Dystrybucja środków ochrony indywidualnej i zbiorowej - Środki ochrony indywidualnej |
Dystrybucja środków ochrony indywidualnej i zbiorowej - Środki ochrony zbiorowej |
RYNEK środków ochrony indywidualnej i zbiorowej - Podsumowanie i wnioski |
SUPLEMENT do RAPORTU z badania rynku, materiały do pobrania |
Dystrybucja środków ochrony indywidualnej i zbiorowej - Środki ochrony zbiorowej
Badani dostawcy dywersyfikują sprzedaż ŚOZ do różnych sektorów. Głównymi odbiorcami ŚOZ jest przede wszystkim sektor produkcyjny i budowlany. 38,7% dostawców dostarcza ŚOZ do sektora motoryzacyjnego oraz chemicznego i naftowego. Wśród odpowiedzi „inne” pojawił się szeroko ujęty sektor usługowy.
Dystrybucja producentów ŚOZ jest identyczna jak w przypadku ŚOI.
Zmiana procesów zakupowych wymusza na dostawcach rozwój kanałów sprzedaży. 64,5% badanych dostawców ŚOZ zadeklarowało, że korzysta zarówno ze sprzedaży stacjonarnej, jak i sprzedaży online. 29,0% dostawców w strategii dystrybucji korzysta wyłącznie z tradycyjnych kanałów sprzedaży.
W przypadku zakupów ŚOZ odbiorcy przyzwyczajeni są do tradycyjnych zakupów. 44,4% badanych odbiorców korzysta bowiem wyłącznie z tego kanału. Co drugi odbiorca ŚOZ łączy zakupy offline z online, a jedynie 5,6% korzysta wyłącznie z zakupów internetowych (N = 18).
|
|
|
|
|
|
|
|