Dystrybucja środków ochrony indywidualnej i zbiorowej - Środki ochrony zbiorowej

 

Dystrybucja środków ochrony indywidualnej i zbiorowej - Środki ochrony zbiorowej

 

Badani dostawcy dywersyfikują sprzedaż ŚOZ do różnych sektorów. Głównymi odbiorcami ŚOZ jest przede wszystkim sektor produkcyjny i budowlany. 38,7% dostawców dostarcza ŚOZ do sektora motoryzacyjnego oraz chemicznego i naftowego. Wśród odpowiedzi „inne” pojawił się szeroko ujęty sektor usługowy.

 

Dystrybucja producentów ŚOZ jest identyczna jak w przypadku ŚOI.

Zmiana procesów zakupowych wymusza na dostawcach rozwój kanałów sprzedaży. 64,5% badanych dostawców ŚOZ zadeklarowało, że korzysta zarówno ze sprzedaży stacjonarnej, jak i sprzedaży online. 29,0% dostawców w strategii dystrybucji korzysta wyłącznie z tradycyjnych kanałów sprzedaży.


W przypadku zakupów ŚOZ odbiorcy przyzwyczajeni są do tradycyjnych zakupów. 44,4% badanych odbiorców korzysta bowiem wyłącznie z tego kanału. Co drugi odbiorca ŚOZ łączy zakupy offline z online, a jedynie 5,6% korzysta wyłącznie z zakupów internetowych (N = 18).

 

 
0
0
0
2
5
8
7
3