Działania informacyjne i promocyjne skierowane do ogółu społeczeństwa mające na celu:
zmianę postaw społecznych wobec pracowników starszych,
przeciwdziałanie dyskryminacji pracowników ze względu na wiek,
nagłośnienie problematyki wykluczenia z życia zawodowego osób starszych,
promowanie korzyści z zatrudniania i utrzymywania w zatrudnieniu pracowników starszych.
korzyści z zatrudniania i utrzymywania w zatrudnieniu pracowników starszych,
potrzeb pracowników starszych,
działań przedłużających ich aktywność zawodową.
Działania informacyjne i promocyjne skierowane do pracodawców, dotyczące:
korzyści z zatrudniania i utrzymywania w zatrudnieniu pracowników starszych,
potrzeb pracowników starszych,
działań przedłużających ich aktywność zawodową.
Działania edukacyjne, informacyjne i promocyjne skierowane do pracowników starszych, dotyczące bezpieczeństwa ich pracy i poprawy jakości życia dzięki aktywności zawodowej.