O Instytucie
Najważniejsze informacje
Plan Równości Płci
Zamówienia publiczne
Zamówienia Publiczne - Platforma Zakupowa
Zamówienia Publiczne Archiwalne
Zapytania ofertowe
Zapytania Ofertowe - Platforma Zakupowa
Zapytania Ofertowe Archiwalne
BIBLIOTEKA
Praca w CIOP-PIB
Działalność naukowa
Wydarzenia
Konferencje i seminaria
Targi i wystawy
Wydarzenia inne
Komunikaty Międzyresortowej Komisji ds. NDS/NDN
Kampania 2024 "Pracuję głosem"
Kampania 2023-2024 "Chroń siebie i innych – noś półmaskę"
Kampania 2023 "Serce do pracy"
Kampania 2022 "Mikrofirma – MAXI BHP"
Europejska Kampania Informacyjna 2020-2022 "Dźwigaj z głową"
Kampania 2021 "STRES CYFROWY"
Kampania społeczna 2020 "Aktywni w pracy"
Kampania społeczna 2019 "Moda na bezpieczeństwo"
Kampania społeczna 2018 "PRACA odmładza"
Europejska Kampania 2018-2019 "Substancje niebezpieczne pod kontrolą"
Kampania społeczna 2017 "Bezpiecznie od początku"
Europejska kampania 2016-2017 "Bezpieczni na starcie, zdrowi na mecie"
Konkurs na plakat bezpieczeństwa pracy
Ogólnopolski Konkurs Poprawy Warunków Pracy
Konkursy fotograficzne i filmowe
Światowy Dzień BHP - 28 kwietnia
Oferta
Badania, wzorcowanie i inne usługi
Badania biegłości
Bezpieczeństwo Pracy - Nauka i Praktyka
Podstawy i Metody Oceny Środowiska Pracy
Książki, broszury
Plakaty BHP
Certyfikacja Osób i Jednostek Edukacyjnych
Edukacja i szkolenia
Aktualna oferta edukacyjna
Serwis słuchaczy studiów podyplomowych
Przepisy BHP
Przepisy powszechnie obowiązujące
Przepisy szczegółowe
Nowości prawne w zakresie BHP
Umowy międzynarodowe
Prawna ochrona pracy
Praca w szczególnych warunkach i o szczególnym charakterze
Prawne aspekty BHP
Komentarze
BHP Info
Serwisy podstawowe BHP
switchLink
switchLink2
yearLink
orderLink
Zamówienia publiczne
Wykaz
2022
2021
2020
2012
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
Niezakończone
Zakończone
EZ/ZP-27/2012, 2012-12-17, Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych
EZ/ZP-28/2012, 2012-12-08, Wykonanie branżowych projektów i dokumentacji technicznej budynku laboratoryjnego Centrum Badań i Rozwoju Technik Bezpieczeństwa Procesów Pracy i Środowiska Centralnego Instytutu Ochrony Pracy – Państwowego Instytutu Badawczego
EZ/ZP-25/2012, 2012-11-30, Wykonanie prac porządkowych w Warszawie
EZ/ZP-26/2012, 2012-11-29, Ochrona osób i mienia w Warszawie i/lub w Łodzi
TO/ZP-24/2012, 2012-11-20, Sprzedaż w prenumeracie czasopism zagranicznych i krajowych w 2013 r.
TA/ZP-23/2012, 2012-11-06, Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego
TA/ZP-22/2012, 2012-10-29, Dostawa urządzeń do pomiaru parametrów charakteryzujących nanoobiekty
EZ/ZP-21/2012, 2012-10-11, Zakup paliw w systemie bezgotówkowym
NC/ZP-20/2012, 2012-10-08, Wykonanie badania na kalorymetrze stożkowym i właściwości dymowych elastycznych pianek poliuretanowych
CE/ZP-19/2012, 2012-09-10, Przygotowanie do druku, wydrukowanie metodami poligraficznymi i oprawienie materiałów edukacyjnych
SZ/ZP-18/2012, 2012-08-22, Rezerwacja, zakup i dostawa biletów lotniczych na przeloty zagraniczne i krajowe oraz biletów kolejowych na przejazdy zagraniczne dla pracowników Zamawiającego wraz z ubezpieczeniem podróżnych
SZ/ZP-17/2012, 2012-08-08, Rezerwacja, zakup i dostawa biletów lotniczych na przeloty zagraniczne i krajowe oraz biletów kolejowych na przejazdy zagraniczne dla pracowników Zamawiającego wraz z ubezpieczeniem podróżnych
NO/ZP-16/2012, 2012-08-03, Dostawa, montaż i uruchomienie stanowiska badawczego do badania ucieczkowych aparatów tlenowych oraz modelu systemu natychmiastowego zadziałania do ucieczkowych aparatów tlenowych z tlenem chemicznie związanym
TA/ZP-14/2012, 2012-07-06, Dostawa systemu generacji niskoczęstotliwościowych drgań mechanicznych i udarów
TA/ZP-12/2012, 2012-06-20, Dostawa komory do badań dymotwórczości oraz kalorymetru stożkowego
NC/ZP-11/2012, 2012-06-11, Dostawa fabrycznie nowych: chromatografu gazowego z detektorem MSD i biblioteką danych oraz analizatora termograwimetrycznego wraz z kalorymetrem różnicowym
NE/ZP-10/2012, 2012-06-01, Dostawa fabrycznie nowych: zestawu termoanemometrów - 30 szt. oraz zestawu termoanemometrów z wyposażeniem
NC/ZP-8/2012, 2012-05-29, Dostawa fabrycznie nowych: aparatu do pomiaru minimalnej energii zapłonu oraz komory do badań własności wybuchowych pyłu.
TA/ZP-9/2012, 2012-05-29, Dostawa dwóch fabrycznie nowych modułów systemu bezprzewodowej transmisji sygnałów drgań (odbiornik i nadajnik).
TA/ZP-7/2012, 2012-05-22, Dostawa licencji na oprogramowanie Madymo lub równoważne, do symulacji kinematyki i dynamiki oraz oprogramowania do przygotowania, obróbki i konwersji sygnałów
TA/ZP-6/2012, 2012-05-17, Dostawa sprzętu komputerowego z urządzeniami peryferyjnymi
TA/ZP-5/2011, 2012-04-30, Dwa moduły systemu bezprzewodowej transmisji sygnałów drgań
GF/ZP-4/2012, 2012-04-24, Dostawa Zintegrowanego Systemu Informatycznego
EZ/ZP-3/2012, 2012-03-30, Dostawa biletów transportu zbiorowego w Warszawie
GF/ZP-1/2012, 2012-04-16, Dostawa Zintegrowanego Systemu Informatycznego
NO/ZP-1/2012, 2012-01-13, Opracowanie projektu i budowa stanowiska do pomiaru mikroklimatu i termoizolacyjności z symulatorem stopy ludzkiej imitującym wydzielanie ciepła, potu i nacisk stopy w czasie chodzenia dla obuwia ochronnego tradycyjnego oraz zawierającego inteligentne materiały termoregulujące
Opis
Ogłoszenie
Wynik
Data: 2012-04-24
Znak: GF/ZP-1/2012
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę Zintegrowanego Systemu Informatycznego
Zamawiający, działając zgodnie z art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2010 roku, Nr 119, poz. 759 ze zm.), zwanej dalej: „ustawą Pzp”, informuje o
unieważnieniu przedmiotowego postępowania
.
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, gdyż obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ogłoszeniu o zamówieniu żądał złożenia przez Wykonawców „certyfikatu z normą serii ISO 9001 lub innego dokumentu świadczącego o rozpoczętym i trwającym procesie certyfikacji lub re-certyfikacji w zakresie ISO 9001”, jako dokumentu potwierdzającego spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. Wymaganie złożenia tego dokumentu powinno było znajdować się w dodatkowej rubryce w specyfikacji o nazwie: „W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi, lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:”. Przedmiotowy dokument nie jest dokumentem potwierdzającym spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, a dokumentem potwierdzającym, że oferowane dostawy, usługi, lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wobec powyższego, postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, gdyż wadą obarczone były wszelkie czynności Zamawiającego dotyczące błędnie usytuowanego dokumentu. Należy mieć na uwadze, iż Zamawiający, postępowanie prowadzi z uwzględnieniem kwoty, którą może przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia oraz miejsca i trybu ogłoszenia (art. 11 Prawa zamówień publicznych). Mając na względzie podane okoliczności, Zamawiający zawiadamia, że unieważniając postępowanie nie odrzuca żadnej oferty i nie wyklucza żadnego wykonawcy.
Data: 2012-04-16
Znak: GF/ZP-1/2012
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę Zintegrowanego Systemu Informatycznego
Centralny Instytut Ochrony Pracy – Państwowy Instytut Badawczy informuje, że w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”, na dostawę Zintegrowanego Systemu Informatycznego, wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę, złożoną przez Wykonawcę:
„Simple” S. A., 04-555 Warszawa, ul. Bronisława Czecha 49/51.
Wybrana oferta spełnia wymagania Zamawiającego opisane w SIWZ i uzyskała najwyższą liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji po wykluczeniu z udziału w postępowaniu „Bazus” Sp. z o. o. w Lublinie i wobec faktu, iż oferta „Macrologic” S.A. w Warszawie przekracza kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia.
Ocena punktowa ofert przedstawia się następująco:
Kryterium cena:
„Macrologic” S. A. w Warszawie
„Simple” S. A. w Warszawie
Bazus” Sp. z o. o. w Lublinie
P (Ci) = 25,67 pkt
P (Ci) = 26,39 pkt
P (Ci) = 30,00 9 pkt
Kryterium funkcjonalności:
„Macrologic” S. A. w Warszawie
„Simple” S. A. w Warszawie
Bazus” Sp. z o. o. w Lublinie
P (Ji) = 25,00 pkt
P (Ji) = 25,00 pkt
P (Ji) = 25,00 pkt
Kryterium ocena próbki:
„Macrologic” S. A. w Warszawie
„Simple” S. A. w Warszawie
Bazus” Sp. z o. o. w Lublinie
P (Pi) = 41,02 pkt
P (Pi) = 39,42 pkt
P (Pi) = 39,42 pkt
Ocena punktowa – całościowa: Pi = P(Ci) + P (Ji) + P (Pi)
„Macrologic” S. A. w Warszawie
„Simple” S. A. w Warszawie
Bazus” Sp. z o. o. w Lublinie
Punkty za kryteria
30,00 + 25,00 + 32,71
23,95 + 25,00 + 44,53
30,00 + 25,00 +39,42
SUMA PUNKTÓW
Pi = 91,69
Pi = 90,81
Pi = 94,42
Środki ochrony prawnej:
Środki ochrony prawnej:
Od niniejszej decyzji Zamawiającego, Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (odwołanie, skarga do Sądu) wobec czynności:
1) wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;
2) odrzucenia oferty wykonawcy.
W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.
Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:
1) niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub
2) zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy, na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie. Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem. Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.).