O Instytucie
Najważniejsze informacje
Plan Równości Płci
Zamówienia publiczne
Zamówienia Publiczne - Platforma Zakupowa
Zamówienia Publiczne Archiwalne
Zapytania ofertowe
Zapytania Ofertowe - Platforma Zakupowa
Zapytania Ofertowe Archiwalne
BIBLIOTEKA
Praca w CIOP-PIB
Działalność naukowa
Wydarzenia
Konferencje i seminaria
Targi i wystawy
Wydarzenia inne
Komunikaty Międzyresortowej Komisji ds. NDS/NDN
Kampania 2024 "Pracuję głosem"
Kampania 2023-2024 "Chroń siebie i innych – noś półmaskę"
Kampania 2023 "Serce do pracy"
Kampania 2022 "Mikrofirma – MAXI BHP"
Europejska Kampania Informacyjna 2020-2022 "Dźwigaj z głową"
Kampania 2021 "STRES CYFROWY"
Kampania społeczna 2020 "Aktywni w pracy"
Kampania społeczna 2019 "Moda na bezpieczeństwo"
Kampania społeczna 2018 "PRACA odmładza"
Europejska Kampania 2018-2019 "Substancje niebezpieczne pod kontrolą"
Kampania społeczna 2017 "Bezpiecznie od początku"
Europejska kampania 2016-2017 "Bezpieczni na starcie, zdrowi na mecie"
Konkurs na plakat bezpieczeństwa pracy
Ogólnopolski Konkurs Poprawy Warunków Pracy
Konkursy fotograficzne i filmowe
Światowy Dzień BHP - 28 kwietnia
Oferta
Badania, wzorcowanie i inne usługi
Badania biegłości
Bezpieczeństwo Pracy - Nauka i Praktyka
Podstawy i Metody Oceny Środowiska Pracy
Książki, broszury
Plakaty BHP
Certyfikacja Osób i Jednostek Edukacyjnych
Edukacja i szkolenia
Aktualna oferta edukacyjna
Serwis słuchaczy studiów podyplomowych
Przepisy BHP
Przepisy powszechnie obowiązujące
Przepisy szczegółowe
Nowości prawne w zakresie BHP
Umowy międzynarodowe
Prawna ochrona pracy
Praca w szczególnych warunkach i o szczególnym charakterze
Prawne aspekty BHP
Komentarze
BHP Info
Serwisy podstawowe BHP
switchLink
switchLink2
yearLink
orderLink
Zamówienia publiczne
Wykaz
2022
2021
2020
2009
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
Niezakończone
Zakończone
EZ/ZP-20/2009, 2009-12-16, Sprzedaż z dostarczeniem do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych.
EZ/ZP-nn/2009, 2009-12-09, Wykonywanie prac porządkowych w pomieszczeniach biurowych, laboratoryjnych oraz pozostałych wnętrzach budynku Centralnego Instytutu Ochrony Pracy - Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie, przy ul. Czerniakowskiej 16, w terminie od 1.01.2010 r. do 31.12.2010 r.
EZ/ZP-18/2009, 2009-11-25, Wykonanie robót budowlanych, obejmujących remont klatki schodowej wraz z osadzeniem parapetów i remont laboratorium 411 w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Czerniakowskiej 16, a także obejmujących przebudowę pomieszczeń po zdemontowanym transformatorze na pomieszczenia laboratoryjne i pomalowanie pomieszczenia węzła cieplnego w Zakładzie Ochron Osobistych Instytutu w Łodzi, przy ul. Wierzbowej 48
TW/ZP-16/2009, 2009-11-09, Przygotowanie do druku, wydrukowanie metodami poligraficznymi i oprawienie czasopism, wydawnictw zwartych i materiałów informacyjnych określonych w załącznikach nr 6.1. do 6.6. (Części 1 do 6) do SIWZ znak: TW/ZP- 16/2009.
TA/ZP-15/2009, 2009-10-21, Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego generatora nanocząstek z wyposażeniem wraz z zainstalowaniem i uruchomieniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, sprawdzeniem poprawności jego funkcjonowania oraz przeszkoleniem czterech pracowników Zamawiającego w zakresie jego obsługi, zgodnie z SIWZ znak: TA/ZP-15/2009.
TO/ZP-14/2009, 2009-10-15, Zakup w prenumeracie na 2010 rok czasopism zagranicznych i polskich, włącznie z zapewnieniem dostarczenia tych czasopism do siedziby Zamawiającego w cyklach wydawniczych przyjętych przez wydawców, obsługi celno-importowej w przypadku czasopism zagranicznych oraz realizacji reklamacji w systemie "on-line" lub telefonicznie.
EZ/ZP-12/2009, 2009-09-23, Sprzedaż, dostarczenie, zainstalowanie, uruchomienie i sprawdzenie poprawności funkcjonowania systemu telekomunikacyjnego złożonego z fabrycznie nowej centrali telefonicznej wraz z wyposażeniem (zestaw komputerowy i aparaty systemowe) oraz świadczenie przez okres trzech lat usług telekomunikacyjnych (telefonicznych i faksowych), określonego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia znak: EZ/ZP-12/2009.
CE/ZP-8/2009, 2009-07-31, Przygotowanie do druku i wydrukowanie technikami poligraficznymi pięciu pozycji materiału edukacyjnego pn. "Bezpieczeństwo i ochrona człowieka w środowisku pracy", w formie książek, zgodnie z SIWZ znak: CE/ZP-8/2009.
EZ/ZP-7/2009, 2009-07-29, Wykonanie prac porządkowych w pomieszczeniach biurowo-laboratoryjnych i pomocniczych Zakładu Ochron Osobistych Zamawiającego, z siedzibą w Łodzi przy ul. Wierzbowej 48 oraz na terenie posesji przed budynkami i na chodnikach przed posesją od strony ul. Wierzbowej, przy użyciu urządzeń, środków czystości i środków konserwacyjnych Wykonawcy, zgodnie z SIWZ znak: EZ/ZP-7/2009.
TA/ZP-13/2009, 2009-07-20, Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowej sondy natężeniowej do szerokopasmowego pomiaru natężenia dźwięku, niezależnie w trzech kierunkach, na podstawie pomiaru ciśnienia akustycznego oraz prędkości cząstek powietrza, zgodnie z SIWZ znak: TA/ZP-13/2009.
EZ/ZP-11/2009, 2009-07-15, Zakup samochodu osobowego o parametrach i cechach szczegółowo określonych w Załączniku nr 5 do SIWZ znak: EZ/ZP-11/2009.
TA/ZP-6/2009, 2009-06-29, Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowej wagi mikroanalitycznej z wyposażeniem, wraz z jej zainstalowaniem i uruchomieniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, sprawdzeniem poprawności jej funkcjonowania oraz przeprowadzeniem szkolenia dla czterech pracowników Zamawiającego w zakresie jej obsługi, zgodnie z SIWZ znak: TA/ZP-6/2009.
TA/ZP-3/2009, 2009-05-20, Dostawa sprzętu komputerowego z urządzeniami peryferyjnymi i oprogramowaniem, a także instalacja, skonfigurowanie i przetestowanie ww. sprzętu w siedzibie Zamawiającego
Opis
Ogłoszenie
Wynik
Data: 2009-06-05
Znak: TA/ZP-3/2009
OGŁOSZENIE wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu komputerowego, określonego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia nr TA/ZP-3/2009.
Centralny Instytut Ochrony Pracy – Państwowy Instytut Badawczy informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu komputerowego oraz jego instalację, skonfigurowanie i przetestowanie w siedzibie Zamawiającego zgodnie z SIWZ znak: TA/ZP-3/2009, przeprowadzone w trybie „przetarg nieograniczony”, na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami), zakończono wyborem ofert:
w Grupie 1
oferta nr 6 Komputronik S.A.
na kwotę brutto
17.084,88 zł
w Grupie 2
oferta nr 2 Prima Telecom Sp. z o.o.
na kwotę brutto
28.450,40 zł
w Grupie 3
oferta nr 5 Vecto Sp. z o.o.
na kwotę brutto
87.943,70 zł
w Grupie 4
oferta nr 2 Prima Telecom Sp. z o.o
na kwotę brutto
20.862,00 zł
w Grupie 5
oferta nr 5 Vecto Sp. z o.o.
na kwotę brutto
17.510,66 zł
w Grupie 6
oferta nr 5 Vecto Sp. z o.o.
na kwotę brutto
29.994,92 zł
w Grupie 7
oferta nr 3 JustTech
Justyna Maryniowska
na kwotę brutto
9.315,09 zł
które zgodnie z kryteriami oceny przyjętymi w SIWZ (cena) uzyskały najwyższą ilość punktów, tj. 100.
Oferty firm uzyskały następujące ilości punktów:
1)
Rynek 13
D. Krzysiek, J. Piasecki Sp.j.
50-265 Wrocław,
pl. Gen. J. Bema 29
w G 7 na kwotę brutto 9.890,54 – pkt 94
2)
Prima Telecom Sp. z o.o.
02-724 Warszawa,
Al. Wołodyjowskiego 59
w G 1 na kwotę brutto 17.714,40 - pkt 96
w G 2 na kwotę brutto
28.450,40 - pkt 100
w G 3 na kwotę brutto 91.561,00 - pkt 96
w G 4 na kwotę brutto
20.862,00 - pkt 100
3)
JustTech
Justyna Maryniowska
21-030 Motycz,
Motycz 232a
w G 7 na kwotę brutto
9.315,09 - pkt 100
4)
Apex System Sp. z o.o.
00-108 Warszawa,
ul. Zielna 39
w G 7 na kwotę brutto 10.029,62 - pkt 93
5)
Vecto Sp. z o.o.
02-791 Warszawa,
ul. Meander 7 m 26
w G 1 na kwotę brutto 19.742,04 - pkt 86
w G 2 na kwotę brutto 29.458,12 - pkt 97
w G 3 na kwotę brutto
87.943,70 - pkt 100
w G 4 na kwotę brutto 23.058,12 - pkt 90
w G 5 na kwotę brutto
17.510,66 - pkt 100
w G 6 na kwotę brutto
29.994,92 - pkt 100
6)
Komputronik S.A.
60-003 Poznań,
ul. Wołczyńska 37
dział klientów biznesowych:
02-674 Warszawa,
ul. Marynarska 21
w G 1 na kwotę brutto
17.084,88 – pkt 100
w G 5 na kwotę brutto 20.503,32 - pkt 85
w G 7 na kwotę brutto 10.443,20 - pkt 89